En tömd ask toffifee

A L L A 15 bitar ligger nu tillsammans med bebis i min mage. Är inte så dum att jag tror på reklamen som säger att "man har så kul med toffifee" (och som Soran gjorde ett underbart inlägg på i sin show) men efter att ha städat Mios rum (får främmande imorgon) och sedan tagit med mig sonen till Lillänge för att åtminstone köpa ett halvnyttigt fika (får främmande imorgon)  så tyckte jag mig vara värd dem - varenda en. Har även diskat och slagit in en farsdagspresent så nu finns ingenting kvar som kan konkurrera om tiden imorgon som är sista dagen att plugga innan tentan. 

Ni kanske inte tror det men igår stod jag emot sötsuget/tröstätandet och lät te vara det enda jag stoppade i mig under kvällen så idag lät jag bli mera av en ätarkväll. Är dessutom ensam hemma (med Mio som sover) och då slipper man ju dela med sig...

Bombhistorien tycks ha löst sig nu också - en påse hushållssopor, men nu vet man ju iaf att polisen kan vara mer på alerten än som i fredags (dag före helgdag) då de utdelade böter för en hastighet som bara gäller på vardagar... Det återstår att se vem som vinner USAvalet då men jag har inga planer på att vaka utan litar övertygat på att resultatet knappast kommer att undgå mig ändå.  

Verkar må lite bättre...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har ätit både tryffel o chips, trots att jag inte ens var sugen på det - UTAN bebis i magen. :S

2008-11-04 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0