En stunds ensamhet...

... så jag tar mig an en lista jag hittat i en blogg jag läser:
 

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat?

Mer nöjd än när jag var yngre men jag skulle kanske haft något mindre vanligt och "mindre sött" om jag fått välja fritt (men efter att själv ha namngett ett barn så respekterar jag mina föräldrars val på ett annat sätt).


2. Saknar du något i ditt liv?

Tror ju alltid att det skulle varit bättre "om bara" men när jag tänker efter så har jag ju det jag helst vill ha, kärlek.


3. Sommar eller vinter?

Sommar (fast julen är inte så dum den heller)



4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?

Hans lukt (Axe Africa i kombination med hans egen)

5. Vilken är den bästa julklapp som du fått?

Väntar mig den i år men annars är det kanske Backstreet Boys-cd:n jag fick när jag var 11 eller nåt.


6. Påverkas du av media och alla sk ideal?

Jag har mina dagar, men de blir färre i takt med stigande ålder, på ont och gott.


7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?

Jag hoppas och tror att det ska vara med min familj på Hansan.


8. Finns det något du ångrar att du gjort?

Ja.


9. Hur många barn vill du ha?

Till att börja med de två jag hoppas att jag snart har, eventuellt en sladdis senare.


10. Har du återkommande drömmar?

Nej.


11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle det vara?

Skinkstut (men utan både äppelmos och senap)


12. Märkeskläder eller inte?

Inte.


13. Vart ska du/ni fira jul?

I Offerdal eller på förlossningen/BB


14. Har du ett nyårslöfte?

Nej, men det skulle kunna bli att komma i form så snabbt som möjligt efter graviditet och förlossning, saknar främst att vara rörlig.


15. Vad har du för planer för dagen?

En dusch och sedan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0