En smula "kärut" (för alla som förstår sig på jamskan)

Jag har gjort ett försök för att få den snudd på bortglömda lägenheten att kännas mera hemtrevlig och inbjudande igen (tillbringar ju trots allt mestadelen av tiden här ännu). Ingenting kan ersätta de tomma väggarna eller det omaka porslinet som lämnats kvar men lyckas man med att enbart hålla ögonen kring köksbordet så finns iaf lite stämning att inhämta efter lunch och en tur på stan med Sandra. Förhoppningen är att det ska kännas lite mera lockande att stanna hemma och bara plugga på fredag och måndag, för imorrn blir det hur som helst träff med studiegruppen.




Stora ljusstakar från Domus tillfälliga inredningsavdelning (f.d. kiosken), halva priset med medmerakort.
Bordstabletter, 2 till priset av 1, från Hemtex.
Änglaspel med mistlar, från Hamngatan 10.
Glassljusstakar från IKEA, och där väntar ett besök på tisdag kväll, om det så ska bli i rullstol...

Köpte även ett par tjocka strumpbyxor för halva priset på KappAhl (har bara ett par byxor att variera med, men fortf flertalet kjolar) och nu när jag varit hemma och stoppat i mig te och pepparkakor så tror jag att jag ska åka till Mio och Jysk innan dagis. 

Fick förresten kommentaren om vilken kula jag lagt mig till med av M:s närmsta (manliga) chef  idag och svarade givetvis med ett "du också"...! Någon gång måste ju chansen tas...  

Kommentarer
Postat av: Ulrika

he he vilket bra svar du gav!! :-) för mig komme oftas sånt typ två timmar senare! .-)

2008-11-26 @ 19:44:35
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Mycket bra gjort Elin!! (svaret du gav chefen) Jag är grymt imponerad och avundsjuk att du lyckades! :)

Och vilken snygg cardigan du köpt till lill-Mio!

2008-11-26 @ 22:44:25
Postat av: Stina

Hm...det var jag som skrev sist... ;)

2008-11-26 @ 22:53:51
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0