Elisabet-dagen

Är på skolan (igen). Efter sommaren fanns plötsligt en ny kaffeautomat i fiket, utan mitt favoritalternativ chocoffee och med ständigt överbryggt vanligt kaffe, ändå har jag åter igen köpt mig en kopp. Känner att Marianne aldrig uppskattas nog för sitt underbara kaffe som hon gång på gång släpar med sig till våra gruppträffar, så Marianne, du är en ängel! Förstod förresten att det var du som kommenterade anonymt i förra inlägget.

Kom eg hit med ekonomiska avsikter. Nästa vecka får min älskade 9-5:a körförbud om jag inte ser till att ombesikta den så jag tänkte ge mig i kast med det redan i eftermiddag, men med tomma kontokort och utan internet hemma (också igen) så fick jag vackert bege mig hit för diverse överföringar - vad gjorde folk innan internetbanken fanns? Hur gör mamma?

Medan internet fanns i går kväll (vi ska skaffa ett eget och det ganska snart hoppas jag, men jag förlitar mig på att M ska hitta oss det "bästa" och hur gör man det utan möjlighet att leta?! så jag tjatar vidare här så länge) så hann jag faktiskt med både ett snabbt besök på tradera, där jag insåg att jag istället borde letat efter den cardigan till Mio från H&M som jag sett i något modereportage så jag hamnade på deras hemsidar och insåg att flera snygga plagg fanns på rea, inte dumt alls... bland annat så beställdes en cardigan (fast inte den jag sett ut innan) och även något som förhoppningsvis mitt stora M ska vilja bära.

Elisabet-dagen idag ja, jag har grattats av Stina och hoppas att den namnsdagslista vid blombukettsståndet på kvantum som jag visade M i förra veckan ska ha kommits ihåg... om inte annat så får jag väl fira mig själv!

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis igen! :)

Vad bra att du skrivit önskelista för Mio för jag hade tänkt fråga dig vad han önskar sig så man kan få lite uppslag till Arvids önskelista.

2008-11-19 @ 11:35:25
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Catherine

Grattis på namnsdagen!!

Då är vi två. Visste inte ens jag hade namnsdag.:-)

2008-11-19 @ 12:20:49
Postat av: Marianne

Ja det var jag som skrev anonymt, det var inte meningen, men med halv hjärna och lite för bråttom så blev det så...

GRATTIS på namnsdagen! Vi firar med gott kaffe imorgon och kanske ngt till....

Kontanter och checkhäften hade vi förr i tiden när jag var ung:-)



2008-11-19 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0