Antar en utmaning och gör inte så mycket mer

Vet inte vad jag skulle skriva om, om jag skulle försöka skapa ett inlägg just idag. En tur till stan, en för kort tröja och fler scrappade julkort är vad dagen innehållit, intressantare än så blir det inte... Så jag antar utmaningen från Petra:

4 arbeten jag haft i mitt liv:
1. Feriearbete på ett servicehus
2. Sommarvikarie på samma servicehus
3. Vårdbiträde inom Carema
4. Vårdbiträde inom kommunen (längre än så har jag liksom inte kommit i min karriär än...)

4 filmer jag kan se om och om igen:

1. Där fick du! (Stefan och Krister-buskis)
2. Grease
3. Filmen då Mattias försöker få Mio att säga "pappa" men Mio bara envisas med att säga "mamma"
4. Beckfilmer

4 ställen jag bott på:

1. Brunflo (3 olika adresser)
2. Idre (2 adresser)
3. Offerdal
4. Östersund (4 adresser)

4 tv-serier jag gärna ser:

1. Desperate housewives
2. Grey´s Anatomy
2. Navy CIS
4. Parlamentet (fast bara om vissa komiker deltar)

4 ställen jag vill åka till:

1. Grekland
2. London igen
3. Pite´havsbad
4. IKEA

4 favoriträtter:

1. Bacon med vad som helst
2. Pizza med massor av ost och salami
3. Stekt korv och stuvade makaroner
4. Kyckling, ris och örtkryddad sås

4 ställen där jag trivs:

1. I mitt hus
2. I min lägenhet
3. I bilen
4. På café

Ingen inbördes ordning för jag är långt ifrån så klar i huvudet att jag skulle kunna tänka ut något sånt. Utmanar inga andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0