Undran kring andra avenyn: hette inte Grachinjas son typ "Jårsü" från början, nu heter han ju Jarek eller så.

Vill inte kalla det för att inte ha något liv men i mitt hushåll är Andra avenyn något som alltid ses och diskuteras som ett nördigt intresse och eftersom jag är den jag är, som hänger upp mig på detaljer, så kan jag inte låta bli att undra över vem som hittat på det.

Gjorde middag som jag själv ratade så det har jag tagit igen med ett antal varma mackor nu ikväll istället! Kan ju skylla på det faktum att jag fått reda på att åtminstone den stora delen av tentan blivit godkänd och det måste ju firas. Annars händer det inte så mycket, åkte hem från skolan via Ixohouse, blev shoppingsugen men lyckades begränsa mig till en ny dagbok (allt vill jag inte skriva här), en duschtvål och en stor spade och en lika stor kratta till Mio. Återkommer när skrivandet känns mera meningsfullt, att detta är en dag som går från mitt liv och aldrig kommer åter är än så länge inget jag tänker anmärka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0