Tentan ja...

Det är ändå ingen idé att gå runt och må dåligt nu för det kan lika väl ha gått som jag hoppas. Frågorna tycks ha varit tolkningsbara och är det något jag lärt mig i denna kurs så är det att i sammanhang där man ej som skapare (tex. lärare) kan förklara sig (som om man skickar ut en enkät eller en tenta) så ska det bara finnas ett sätt att tolka på! Bortförklaringar... men nya tag ska skrapas ihop under helgen för nu återstår bara fem veckor av terminen och sedan har jag gjort ett helt universitetsår!

Firade Sara med resten av studiegruppen med lunch på M, blev lite för mätt och kissnödig. Gick sedan på stan tills jag trodde att jag skulle somna ståendes men hittade iaf två bikinidelar på Stadium efter att länge nog ha letat efter en överdel i min modell, utan att riktigt veta vilken modell det var... Nu vet jag och den som vill se mig med bikinin på får allt bege sig till Gotland v 27 eller leta länge och väl till Mjösjön. Eventuellt kan jag någongång ses i Lillsjön också men oddsen för det ligger lägre.


                    


Hittade en jacka till Mio för halva priset på HM då det av den andra bara är på ärmarna det går att se att den en gått var ljusblå och inte beige - även efter tvätt. Köpte även en collegetröja till Mattias, även den på rea, men väl i kassan slogs lite för många rabatter in och jag gick därifrån fattigare för så mycket som bara jackan kostade, inte dumt alls!

Middag beståendes av pasta- och skinksallad med vitlöksbaguetter väntar!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag såhär långt? :)

2008-05-02 @ 16:13:07
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Stina

Mums med vitlöksbröd! :)

2008-05-02 @ 19:02:35
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0