Så har det slutat värka i venerna.

Det kan lika väl ha varit i artärerna de stack, stack och stack igår innan de äntligen fick ur mig några rör blod men bara tanken på att ett vasst, främmande föremål befinner sig i mitt annars böjbara armväck får mig att skaka, hyperventilera och vilja somna för gott. Tror att det sitter i sedan jag var liten och även om det blev bättre när jag väntade Mio så är jag väldigt glad att jag fick hålla Mattias i hans ena hand och att han höll handväskan åt mig i den andra - den hade garanterat blivit kvarglömd annars. Skulle kunna låta syrror sticka mig i varje finger varje dag men det är ju inte vad de vill! Efteråt mådde jag illa och vågade knappt böja på armarna så lunchen på Kalles (korv stroganoff) blev inte vad den borde. Hoppas nu på att proverna ska vara felfria...

Mio och jag har inte varit de bästa av vänner och Mattias har jobbat över ikväll igen. Raggmunk med lingongrädde har det dock blivit och nu sover Mio så sött så jag ska ladda för första Grey´s på evigheter (fast en fortsättning av Barnmorskorna hade inte varit fel det heller). Provcyklade förresten till det blivande jobbet igår kväll och den stora insikten blev att i detta hushåll behövs ett busskort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0