Otålig och rastlös och med konstaterandet att det har blivit väldigt många inlägg idag

I mig gnager det alltid. Det skaver och kliar och det mesta blir tristess. Det är ett under att jag så sällan lessnar på Mattias och vårt liv som jag faktiskt gör, men i allt annat är det så gott som femminutersgräns, så även med min design av bloggen. Våren och sommaren ska vara full av färg för det är sällan jag.

I det där med Winnerbäck och youtube kommer ännu en variant här...
Disken nästa! Sedan ska jag umgås med boktipset från Catherine en liten, liten stund, Swing it (följer med senaste numret av Hennes). Även den kan säkert kopplas till juridik på något långsökt sätt och om inte annat så känns det underbart att ta sig tid att läsa något annat än kurslittaratur för det var verkligen länge sedan nu och huvudet har redan fått sin maxdos i förvaltningsrätt för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till arvet! En greklandsresa låter inte helt fel. Bra fundering!

2008-05-19 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0