Maj, 12

I väntan på att betyget från seaste tentan ska läggas ut någon gång under de kommande dagarna så sitter jag här. Varvar med att emellanåt läsa någon sida i boken om Civilrätt också men fokus vill inte vara med. Tänker på syster Klara i Italien som kan sitta och sola på sin balkong och känner mig smått avis nu när hemtrakterna åter går i grått.

De fyra sista veckorna av terminen har startat och innan de nått sitt slut ska jag ha skrivit vårens sista tenta, och kanske någon omtenta innan dess. Mamma har förhoppningsvis hjälpt mig att blomfylla källarkullen och Sandra och Johan ska ha fått sin bebis. Förhoppningsvis har jag hittat en snygg keps till Mio och en ny skrivbok till mig också. Den som lever får se. 

Lördagen var fin med grillpremiär och träningsvärken gör mig påmind om att det fanns en dag igår också.

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad härligt ni ser ut att ha!

2008-05-12 @ 11:49:46
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: Stina

Vi letar också en snygg keps till Arvid, men de vi vill att han ska ha är för stora. :( Han får nog köra med solhatt i sommar, råkar vi ramla över en snygg keps i rätt storlek får vi köpa den då. :)

2008-05-12 @ 18:02:54
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Ullis

Skönt att se lite grill bilder en dag som denna, då de snöar! :-(

2008-05-14 @ 10:04:56
URL: http://www.justmeandmyfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0