"Han är den enda jag känner som har vunnit en fruktkorg på rysk roulette"

Drog mössan över det som igår skulle ha kallats frisyr när jag imorse tankade bilen och lämnade Mio. Hemma igen kombinerade jag frukosten med att börja läsa men jag var så trött så det blev en timme under täcket innan jag orkade ta tag i det där med att återskapa frisyr (=duscha). Sedan hamnade jag här och tycks likt fjortisar jag fördömde i ett radioprogram för ett tag sedan, tycka att det är okej att efter några sidors läsning ha rätt att kolla youtubeklipp i några timmar... Fast i mitt, icke mognare, fall hamnar det om klipp från Parlamentets hemsida som jag ramlade in i av en slump. Hoppas att jag lika lätt ska ramla därifrån snart för annars kommer det inte att bli mycket gjort idag. 

Om någon har lust att titta och sympatisera med min dåliga självdisciplin, fast vad kan man väl förvänta sig av en dag i mitten av maj som börjar med att det snöar?!

Citatet kommer förresten från när Björn driver med Reinfeldt.

image908 Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0