Gul sol och blå himmel...

...men här inne har jag legat i flera timmar och bara sovit. Oroligt och drömfyllt men det har iaf gett mig hopp om att jag ska hinna bli frisk nog för att  kunna åka till Sundsvall imorgon, för sista gången denna termin.

Vaknade i natt nångång med värk och stickningar i hela kroppen, som vid feber, och med ett bultande huvud. Resten av natten är ett diffust komihåg av att jag iaf till sist väcktes av M:s klocka. Som att inte allt det där med att jag totalt osminkad och med varmaste mössan för att dölja trulsarna tog mig till dagis imorse, att jag istället för att åka till det blivande jobbet med anställningspappren fått skicka dem eller att jag tvingades ställa in dejten med Sandra gett mig ångest - nej till råga på allt verkar det vara den finaste dagen hittills och allt jag skulle vilja göra orkar jag inte ens tänka på, allt jag vill är att gå och dra täcket över huvudet igen!

Tack Klara för att du hittade texten till Grindslanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0