Glömde...

Satt och funderade om helgen inneburit något värt att skriva om men förkastade det hela och därmed också att berätta om någon (läs: jag) som gått och fått ett arv på ca 14000kr! Inte dumt alls med en gammelmorbror utan bröstarvingar... Fast för fyra år sedan när han dog och jag fick veta att jag tillhörde generationen som skulle få ärva så skulle pengarna gå till en tv, något som i nuläget inte känns lika aktuellt, men en charter till Grekland nästa sommar kanske?! Om det inte vore för att vi vill få köket på hansan färdigt så fort som möjligt hade jag verkligen inte tackat nej till att åka redan i år, men men...

Är förresten oförvånat less på min design (igen) så bara fantasin flödat igång så blir det nog något annat än Linköpings nakna träd från i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0