Friday, bloody friday

image910
Mattias och Viktor fick välja film i går kväll och för den som inte är ett skvatt intresserad av science fiction så är den inte att rekomendera. Skriver mig själv till den kategorin men en stund med Daniel Craig (senaste Bond) var inte helt fel ändå, i kombo med chips och dip såklart (som även räckte till frukost nr2 idag). Sovmorgon till 9 idag gjorde att jag förlåter Mattias för det dåliga filmvalet men tänker ändå ha ett finger eller två med i valet nästa gång.

Fastnade i familje- och äktenskapsrättsavsnitten i kurslittaraturen och innan jag visste ordet av så tog boken slut och nu återstår "bara" en tunn bok och ett litet häfte att läsa nästa vecka, sedan två veckors repetition, tenta och sedan sommarlov! Behöver förresten inte omtenta den andra delen av den förra tentan heller så om jag klarar juridiken har jag gjort ett helt läsår med godkänt i allt! Denan termin har jag dock presterat sämre än i höstas men å andra sidan har jag börjat våga lita till magkänslan så ångesten över att varken orka plugga mer eller kunna koppla av har lättat och jag hoppas att resten av utbildningen kommer att flyta på på samma sätt. Något säger mig att fokus på utbildningen kommer att dämpas en aning oavsett...

Lunchtajm!  

(Bild från här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0