Fortsätter sörja över mjölk som kommer att spillas

då jag kommer att missa Lasses yrankonsert. Snålheten har övertaget för jag vill inte lösa in mig och sedan gå hem före tolv eftersom jag börjar alla morgnar på jobbet kl 7 och en stund dessförinnan här hemma. Har ett litet hopp om att orka stå utanför och skaka galler för att i alla fall få höra hans röst men det kanske bara blir till att sitta hemma med den nya singeln i lurarna. Strimmor släpps 26 maj för den intresserade.
 

I väntan på att få veta hur den nya singeln låter så har jag hittat ett antal gamla klipp på youtube (jag pluggar faktiskt samtidigt). "Men batteriet i min klocka har jag glömt att byta ut så den här dagen lär nog aldrig ta slut", vissa har ingen ungdom att sörja, kolla här! Men allt är förlåtet och texten bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0