För en sekund fick jag för mig att jag skulle dra fram spisen och torka kanterna också men sedan insåg jag...

...att det är ju ingen flyttstädning jag håller på med utan bara en vanlig avtorkning efter att äntligen ha tagit tag i hela veckans disk.

Det regnar. Vi tycks bara ha ett paraply och var är det när man behöver det som mest? Jo, i bilen. Och var är bilen? Jo, på Nylunds, och för att gå 10 minuter dit hade jag behövt paraplyt... En ond cirkel det där. Jag har egentligen inget emot lite regn (kanske har någon liten bondetanke drabbat mig av för mycket tid på landet) men man blir ju så blöt... Tror inte att trulsarna i mitt hår blir bättre av regn men annars hade jag kanske sluppit duscha. Tänkte ägna eftermiddagen åt en stund på stan, har glömt när det senast hände och "måste" ju hitta något sött till Alvin, och en ny deodorant om någon ska vilja vistas i mitt närmsta (skulle lika väl kunna köpa en på kvantum men då minskar ju genast anledningarna att åka ner på stan). Lite plugg har jag också tänkt hinna med så det är bäst att jag sliter mig härifrån nu, lite Mio först bara!

  Mio som vill ta med sig André till dagis och Mio som själv dragit till sig alla stora kramdjur från bordet bredvid och slitit av kudden örngottet innan han somnat. Lilla älsklingen. Fick förresten inte höra hur det stod till med mobbingen, det blir idag istället.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Känns ju som enda anledningen till mobbing skulle vara att han e för sööööt! och då vet jag inte vad man gör åt det hela..... ;-)

2008-05-22 @ 12:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0