Bad-hair-day

image925

Övertygad om att jag hade dagis mest staylade unge i morse... rubriken syftar inte på honom och den ilskna blicken och de ihopbitna käkarna kom av att han inte alls ville titat in i kameran, som vanligt alltså.

Tänker inte tänka optimistiskt mer. Eftersom solen sken i morse tog jag cykeln till skolan. Klart jag hade tankar på att det minsann regnade senast igår men... Huvan på när jag skulle cykla hem men vad hjälper väl det när det både regnar och haglar?! Det blev iaf anledning nog för en varm, lång dusch och för att sedan ta kavaj och bilen till Lillänge. Håret fortsatte däremot med sin motstridighet, vet inte vad som skulle göra mig nöjd på den fronten. Besökte nya skoaffären men tvingades inse att de enda skor jag är i behov av just nu är ett par att jobba åttatimmarsdagar i - inga ballerina med andra ord. Hittade cerisa plastglas på Rusta för att matcha den turkosa strandbag jag inhandlade på Åhléns igår. Upptäckte också att det inte längre behövs ett besök på taxfree för att inhandla vit Toblerone!

Nog med text... (Kan/vill tyvärr inte lägga upp bilder på Alvins present (-er) men något snyggt blev det iaf till sist!) Badbyxorna blir något för småflickorna att impas av när Mio om en dryg månad går på Gotlands beach!
  

Kommentarer
Postat av: Klara

Iiiii så söt han är!

2008-05-23 @ 22:34:01
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0