Tydligen har jag fått en kick av energi i present...

...för inte räckte det med morgonens motionspass eller stadsbesöket, nej idag har jag även gått från M:s (Odenskog) och till dagis och sedan hem igen! Förundras över mig själv och önskar att det ska hålla i sig! Sammanlagt står nu fyra skor/stövlar på tork på elementet och egentligen borde de nya, svarta jeansen jag gav mig själv i present tidigare idag ligga där också men jag känner mig så snygg i dem att jag knappt kommer att vilja ta av dem för natten!

Det låter som en elvisp eller stavmixer från köket. Jag får inte lämna Mios/datorns rum förrän maten är klar och jag har inte en aning mer än att jag nu när jag skulle betala bilskatten såg att Mattias handlat på Kvantum för 405kr... Hungrig och hoppas förstås att efterrätten liknar någon form av tårta!

Blev som sagt bjuden på födelsedagslunch av Anna, den vän med vilken jag ska fira 10-årig vänskap i april någongång. Restaurangen kanske hette "paviljongen" och de thailändska tre små rätterna var goda, särskilt den friterade biffen, men nu är jag som sagt hungrig igen...

Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att höra sen vad det blev för mat! :)

2008-03-11 @ 19:13:24
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0