Trist om det inte skulle bli Östersund nu för den lilla patriotens skull...

Här går att läsa om hur omröstningen av vilken stad som ska få bli den fjärde i "solfilmen" har stoppats pga fusk och istället kommer att utses genom lottning! Folk har tagit sig förbi "spärren" som ska göra att varje ip-adress bara ska kunna lämna en röst... I och med detta har jag omedvetet och helt oavsiktligt blivit en hacker. Jag röstade en gång (på Östersund givetvis) och nästa gång jag surfade in på Öp testade jag att rösta igen - helt utan problem, på samma enkla vis, så i vad satt spärren?! 

Kommentarer
Postat av: Stina

Asch då, jag som var så glad att Östersund ledde. Hoppas det blir ett positivt resultat i röstningen då bara! :)

2008-03-13 @ 19:21:04
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0