Som att börja skolan igen

Känner att det var ett tag sedan jag bloggade nu, tänker inte gå in på detaljer men Mio har haft en toppenhelg i Änge och sjunger nu godnattsånger för sig själv i sin säng och jag och M har haft det hyffsat för oss själva vi också. Som alltid så lägger jag kraven för högt när vi gjort planer men efter Betnérs entré så glömdes osämjan snabbt. Hans knöt inte ihop sin show lika snyggt som Jonas Gardell och han är inte alls söt som Björn Gustafsson (för vilken snaggad och muskulös man skulle kallas söt? Snygg däremot...) men han var helt okej! Han pratade bland annat om jämtländska kändisar, amerikas presidenter, kungen och sin egen dotter, så att ni vet vad ni missat...

Fikade och shoppade loss lite med Sandra igår på dagen och förutom ett par trosor (på rea, och i en helt annan färg än vad jag tänkt), en foundation till nedsatt pris (kunde inte låta bli), ansiktsscrub (den gamla var ju iaf nästan slut) och ett läppglans (som jag fick på köpet) så har jag äntligen köpt mig en väska till datorn efter att ha spånat ett tag. Ändå blev det till sist ett billigt och förhoppningsvis bra impulsköp som jag nu fyllt precis som inför varje ny skolstart. Vi går mot ljusare tider och vårkänslorna tycks spegla sig i allt jag gör! Livet målas inte längre bara i svart, brunt och grått...

image704

Bild från Stadium där även väskan kom ifrån, förstås...

Vi har förresten sålt den gamla 9000 idag så nu väntar bara de två röda 900:na på sin tur!

Kommentarer
Postat av: Sara

Superfin väska!! :)

2008-03-09 @ 20:56:57
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Carro

Han verkar alltid prata om sin dotter (som att jag inte alltid surrar om mina kids) = ) Härligt med lite shopping, skulle jag behöva men väntar nog tills jag tappat lite i vikt, synd du inte var hemma häromdagen, kanske nästa gång=)

2008-03-09 @ 23:40:44
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0