Om vår första och för närvarande sista dejt

Vår första dejt bestod av varsin big mac & co (vi hade båda gratiskuponger från LT) på donken nere på stan. Vi satt högst upp och släppte nog aldrig varandras hand och hur det var med blickarna minns jag inte. Det var långt innan sonen sett dagens ljus och väldigt långt innan han lärt sig säga "traktor" i ren protest när man själv säger "bil".

Vår senaste dejt var vid dagens middag och bestod av varsin portion havregrynsgröt. Orken tröt och inspirationen likaså. Mio var den som uppskattade "maten" mest och åt två portioner. Jag och M (som i My one and only just idag) skämtade om hur vi kanske skulle göra varsin matlåda av det som blev över. Tyvärr tog både mjölken och sylten tog slut så det blev inget av med det. När vi skrattar tillsammans så är han vad jag skapades för att få uppleva och jag minns den där kvällen efter att sonen fötts då vi var som tröttast och skrattade som bäst.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det där var fint. Var inte länge sen jag förstod det där med hur vardligliga, banala situationer mellan två människor som tycker om varandra kan vara så oerhört vackra och stora för dem, men svåra att förstå för de utanför.

Är väldigt glad för er skull.

ps. noterar dock med fasa att du har anonsen "Sann kärlek från thailand, vackra thailändska kvinnor söker utlädska män för sann kärlek" här ovanför. inte bra.

2008-03-05 @ 19:15:28
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Carro

Minns våran första dejt den 12 december 2002 oxå på mcdonalds på stortorget=)

2008-03-06 @ 10:46:25
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0