Mio, min Mio

Eftersom morgondagens inlägg ska tillägnas Mig så kommer här lite bilder på Mio som jag lånat från Klaras gamla blogg. Letade efter bilder på mig som liten men jag tycks ha fått en låg prioritet och eftersom jag inte själv mindes att jag borde ha fotat bilder jag har i Böle så blir det som det blev. En bild dock, kommer imorgon, tills dess:

image706
Min nya fina Mio

image707
10 dagar gammal enligt stulen uppgift

image708
Pyjamas i present från fotografen/bloggaren

image709
Efter dopet, Mio-pjutt dryga månaden

image710
I bling-blingbodyn från tidigare nämnda bloggare, mitt eget foto om jag inte minns fel

image711
Tydligen barnvaktande av moster... uppskattningsvis 5 månader gammal och en sådan där bild som förmodligen bara en öm moder kan hitta kärleken i.

image712
För ett år sedan ungefär

image713
Min egen bild som blev ett mms och sedan lades på en viss blogg. Tagen på BB någon gång efter alldeles för lite sömn och låg humortröskel. Att ta åt sig av för den som inte ser skönheten i min vackra bebis som blev ett barn, ett trotsigt sådant, men ack så älskat!

Kommentarer
Postat av: Sara

Janne och jag är rörande överens om hur väl man ser att det är Mio, även på de allra minsta korten!! :) (Håller fortfarande fast vid att han o Billy har liknande drag!)

2008-03-10 @ 18:41:39
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Stina

Vilken liten Mio han var! Uj uj vad tiden går! Man blir nästan rädd.
Oerhört snygg väska!
Jag vill gärna också ses nånting och fika! Har dock lite svårt att göra det efter jobbet när jag ska hämta Arvid på förskolan. Men vet jag bara om det i god tid så kan Andreas låna mina föräldrars andrabil, jag tar vår bil (med bilbarnstolen), hämtar Arvid på förskolan och åker sedan in till stan på en fika. Jag slutar ca kl 14:15 om dagarna...

2008-03-10 @ 19:43:26
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Klara

GRATTIS!

2008-03-11 @ 02:37:05
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0