För din som känner mina negativa sidor: rastlöshet och ombyttlighet

Efter att ha legat hela gårdagen och samlat ork inför schlagern (fel låt vann förstås, det borde ha blivit tvillingarna i rött) så mår jag idag mycket bättre. Så bra att jag när Mattias pratade om att köpa ny mobil inte var sen med att erbjuda honom min k750i mot att han betalade mig en ny w200i (bild från elgiganten) i rosa och han var heller inte sen att tacka ja! Det blir ett nedköp vad gäller upplösning på kameran och att den saknar bluetooth men efter att ha försökt göra den gamla mer glamorös med hjälp av att fylla i slitagen med svart nagellack ett tag nu så... Radio och mediaspelare i ett snyggt skal räcker för mig just nu så skicka mig många mess om sådär en vecka så att jag har en anledning för att inte bara låta den ligga i fickan och skräpa!
image722
Och till Sandra: den är inte operatörslåst så om du fortfarande är sugen...

Kommentarer
Postat av: Klara

alltså rubriken, är inte den lite fel?

2008-03-16 @ 21:03:28
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Stina

Mycket snygg mobil!

2008-03-16 @ 21:09:32
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sandra

Avis jag blir! Johan vill minsann inte ha min mobil (säkert för att den är rosa och sämre än hans) så jag får minsann lägga pengar på en ny helt själv. Hur mycket betalade du? Köpte du den på internet?
Och om min mage, sa ju att jag inte skulle bli mindre än dig =) En tjej på jobbet skulle ha för en vecka sedan idag, och hennes mage är inte större än min, trots att hennes bebis tros väga omkring fyra kg!!

2008-03-17 @ 10:46:57
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0