"Den fulaste flickan i världen"

Läste om en syster (min) som tydligen färgat håret alldeles vitt. Fast först trodde jag att hon rakat av allt ihop... Iaf gör det att jag vågar publicera min egen gårdag som nog var min fulaste någonsin!

Det är inte det att Mattias inte älskar mig, för det vet jag så väl att han gör och det är sånt som gör mig mer smickrad än svartsjuk när situationer uppstår. Han tycker nog att jag är vackrare än om det varit tvärtom för jag kan störa mig så mycket på små, små detaljer medan jag själv ibland tycker att hela jag är en enda stor detalj. Däremot har Mattias den senaste tiden vid minst två tillfällen kommenterat  tjejer (varav den ena var Magnus Betnérs flickvän) som snygga för att "hon var ju blond" och då tänkte jag att jag skulle överraska honom... Jag räknade dock inte riktigt som jag borde gjort med min utväxt från den mörkbruna delen av året... 

     
    

Bilderna är kronologiska med de nedersta från morgonen idag. Den som vill kan alltså räkna ut att jag återigen är tillbaka där jag trivs som bäst, bland brunetterna! Lite ljusare än vanligt dock (vilket kanske inte syns på fotot men in real) för sommaren nalkas ju någongång vid horisonten... Jag lät iaf Mattias få skratta lite åt mitt misslyckande och lyckades hindra Mio från att rycka av mig mössan när jag hämtade på dagis men sedan tog min oranga era snabbt slut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju sådär ju brukar lyckas se ut när jag får för mig att jag ska bli blond och går på affären och köper superblekning. Och man har ju provat mer än en gång, med samma resultat =) Blev dock förvånad (och nöjd!) med besöket hos frisören igår, trodde jag skulle bli mer orange för det brukar jag alltid, men tror att det blev så pass bra på grund av att jag endast hade en toning i håret, brukar ju annars ha tonat minst tio gånger under en vinter.
Ses kväll!

2008-03-19 @ 09:49:31
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: Carro

Haha vad rolig du är=) Bleka håret ska man nog göra hos frisör för att få ett bra resultat=)

2008-03-19 @ 12:10:14
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Stina

Roligt att du vågade, om än för en kort stund. :)

2008-03-19 @ 19:04:29
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Hahahahha, underbart att du bjöd på de bilderna! Mio är kickass med sin napp upponer också! :)

2008-03-19 @ 21:58:57
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0