Blåst ute, lampa inne och sol i sinne

Efter ännu en skoldag så följde jag med S i studiegruppen som skulle sola och jag har äntligen hittat ett obemannat solarie som känns fräscht! Gotland om 17 veckor och att både vara blek och fet är liksom inte vad jag strävar efter...

En vecka sedan tentan och dax att börja tjata om nästa nu då!
Tre veckor kvar imorgon och idag blev vi klara med grupparbetet (att skriva tentafrågor från var och en av de sju böckerna) så nu är det bara pluggpluggplugg av böckerna som gäller  - fast inte i helgen för då ska jag vara barnledig och bara umgås med ♥ och ta igen den femårsdag då jag låg bakis... Middag på Eastern, Magnus Betnér och sovmorgon... Fast först väntar morgondagen då jag, Mio (lite kurslitteratur) och räcerbilen drar till mamma och syskon för en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0