Utmaning

Utmanad av Stina så det är väl bara att hänga på... 

Reglerna är enkla, jag svarar på utmaningen i min blogg och meddelar den jag fått utmaningen av att jag svarat. Sedan utmanar jag några andra att svara i sina bloggar och de meddelar mig när de svarat. 

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Besöka BM för den första akupunkturbehandlingen mot foglossning
2. Diska
3. Ladda upp foton för framkallning, inklusive mammas blivande tackkort.
4. Ta en sväng på stan för att se om jag hittar något att ha på mig på bröllopet och något kul på Syssla att knåpa ihop ett grattiskort av.
5. Jobba.

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Sommaren -98 alltså. Jag var 13 år och hade under våren lärt känna Anna så det blev en sommar full av cykelturer för oss mellan varandra och en hel del prat om hur det skulle bli att börja högstadiet. MInns inte vad jag gjorde exakt på dagen idag...

Vilka platser har du bott på? 
Bollnäs
Brunflo (Kvartermästarvägen och Lagmansvägen som barn och Centrumvägen som vuxen)
Ånge
Idre (Bergevägen och Bingtjärnsvägen)
Offerdal
Östersund (Färjemansgatan, Odensalagatan, Hovslagargränd och Hemvägen)
Torvalla (Blåhammarvägen och Gräftågränd)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Leja bort renoveringen av Hansan, fast under noga uppsikt!
2. Köpa oss en lägenhet i stan så att vi inte blir lantisar på heltid.
3. Köpa mig en ny Saab 9-3 Aero kombi med många hästar och mycket utrustning.
4. Lägga undan pengar till mina barn.
5. Unna mig en sommar utan jobb och bara resa i världen med min familj.

Jag utmanar Sandra, Petra, Sara, Carro och syster Klara! Om någon annan är sugen på att svara så gör gärna det!

Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att du antog utmaningen! Lycka till hos bm idag! :)

2008-07-15 @ 10:52:54
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag svarade men följde inte riktigt reglerna...

2008-07-16 @ 09:00:58
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0