Senare samma dag.

Det känns bättre nu. Ännu inga jättesparkar men eftersom Mattias tydligen led av en släng av bakfylla så hamnar ju min paranoia lite i skymundan. Som alltid när jag tycker att det är synd om mig så ska han alltid ha det värre... Men jag saknar honom ändå. 9 timmars arbete och sedan somnar jag gissningsvis lika snabbt som igår men förhoppningsvis på en välkänd högerarm och inte i en tom, stor och kall säng.

Dagens mattips blir iaf bacon! Funkar till allt och just idag blir det potatisbullar till. Sist var det spagetti, före det blodpudding, före det någon annan pasta... Bacon tycks omedvetet ha bilvit min senaste last, kan tex inte minnas när jag senast tryckte i mig fisk av något slag men de ljuva omega3-tabletterna tror jag på!

Det tycks ljusna ute med, kanske, kanske skulle jag kunna våga mig på att cykla till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Våran lunh bestod av keso, potatisbullar och bacon!

2008-07-20 @ 22:52:23
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Sandra

Slänger in ett c där i lunChen oxå =)

2008-07-20 @ 22:53:06
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0