Nyklippt

Jobbar sex dagar 7-16 denna vecka, ta det som en ursäkt för få och innehållslösa blogginlägg. Har en skiva som ska brännas och 423 foton som borde sorteras kronologiskt med hjälp av datorn innan de ska sättas i album så mina minuter på internet blir nog inte fler än nödvändigt. Ska dessutom hinna med att träffa Anna och Peter eller Meena, handla balsam och tjuvlyssna på Lasse utanför grindarna på fredag.

Idag har jag klippt mig iaf. Det blev ett fegbesök men med en bra frisör som tack och lov gav upp det där med att småprata ganska snabbt. Tror att jag blev nöjd också, även om det mest är på luggen det syns. Mattias lät besviken över att jag inte klippte bort mer, vet inte riktigt om han tycker att jag är snygagre i kort hår eller om han bara vill ha en ursäkt för att sjuta på bröllopet ett år till eller två... För mig känns både och ganska okej för jag vet att de ändå kommer att inträffa i sinom tid och just nu öåter jag det räcka med att Anna och Carro ska få sina trolovade att just lova.

Vecka 19 idag, ultraljud på torsdag, veckorna rusar iväg. Chefen sneglar på magen men har ännu inte sagt nåt, spelar ändå ingen roll för jag slutar på söndag och nästa vecka börjar den första av tre i Böle och sedan återstår bara en vecka innan det är dax för skolbänken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0