Hungrig!

Fast med nyponsoppa på gång så det ska nog snart vara avklarat. Värre är det med den extra energi jag fått för att plocka och stöka på här hemma, som att möblera om blommorna i fönstren och städa ur alla kläder som blivit för små ur garderoben och liknande, men som antagligen kommer att ta slut innan klockan slår 21.30 då jag får avsluta mitt arbetspass (6 kvällspass kvar på en vecka och sedan lika många dagpass veckan därpå innan semestern kan börja). Ska dessutom jobba med den som de andra alltid himlar med ögonen när de pratar om... Har även "lånat ut" min älskade bil till Mattias hela helgen (eftersom bara den har dragkrok och han ska släpa med en hel massa material till Böle) så det blir till att prutta omkring med tvåtaktaren och hoppas att den är lättstartad.

Kvällen igår, veckans enda då jag inte jobbat eller ska jobba ägnades åt att färdigställa och slå in bröllopspresenten och att skapa ett grattiskort till de tu (Anna och Kristoffer), önskar att jag kunde lägga ut bilder för jag blev väldigt nöjd (trots att skrivaren tycks rata färgade papper) men det går ju liksom inte - än. Istället kommer en ny bild på Mio, Mio och Alvin med mammor och Mio som tackar faster Katarina för den fina Sälen t-shirten!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0