Hemma igen

Mer av ett konstaterande än en rubrik, men är det måndag och man har klivit upp tidigt för att sonen ska sova lunch tidigt och inte bli dagis suraste hela eftermiddagen så blir det inte bättre än så. Själv ska jag till läkaren för att få konstaterat att det är foglossning jag lider av och imorgon blir det sedan för första gången akupunktur och jag hoppas verkligen att det ska ta bort en del av smärtorna för jag vill kunna ta promenader med min familj på lediga dagar (det är ju trots allt sista sommaren vi bor i stan) och kunna jobba de tre veckor som återstår utan större problem.

Lite bilder från Mios födelsedag och helgen i Idre (och jag har en en gång varit den som fotat mest och därför själv inte kommit med på bild...)

 
Kalas hemma hos (Mios) mormor och morfar med Pinnochiotårta och förstås en del paket. Traktorn med vagn fick han av oss, vi tyckte att det räckte med ett paket eftersom han får allt han behöver under årets andra dagar och ännu är för liten för att önska något eller minnas vad han fått. Traktorn har iaf som beräknat blivit en uppskattad present!  

Och Idreresan... Eftersom "pruppen" fortfarande har olackade plastskärmar bak så tog vi den inte med oss utan Mios tröja (andra bilden nedan) fick representera vårt ideal. Inga pokaler för det förstås men precis som i fjol så lovade vi vår värmländska fanclub attt "nästa år så"...

MIn faster och hennes mans DeSoto som en av medlemmarna i Lasse Stefanz fick sig en åktur i och som pappa då fick skaka hand med (Lasse Stefanz är för min pappa vad Lasse Winnerbäck är för oss andra).


Mio avslutade sin kväll med dans vid prisutdelningen och blev sedan hemskjutsad så att jag och Mattias kunde ta både en och fler svängom till ovan nämnda dansband. Det kändes i fogarna igår vill jag lova men det var helt klart värt det!

Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som en toppenresa! Kanske jag borde ta en svängom till Lasse Stefanz också så förlossningen startar snart. :o)

2008-07-14 @ 09:12:49
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag har utmanat dig i min blogg! :o)

2008-07-14 @ 18:45:59
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0