201 sökes (platespotting)

Go-Mio har kommit hem och hittills har vi hållit sams! Vi har öppnat paket från moster Klara (tack för modelleran med former och press och plastförklädet), druckit kaffe på Nylunds, handlat och nu lagar vi chiliconcarne.

 Jag och magen, v 18 nu. Läste i dagboken sedan Mio att vi flyttade från Brunflo till Torvalla i denna vecka och efter vad jag minns från foton så är nog magarna ganska jämnstora nu. Det vore kul om jag kom i håg att fota av foton jag har i Böle nu när jag äntligen ska dit i helgen.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att vara gravid för andra gången, så man har en graviditet att jämföra med.

2008-07-21 @ 13:27:22
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0