Om sommaren

Jag och mina älsklingar har nu bokat sommarens semester!
En vecka på Gotland med mammas 50-årsfest, bad, sol och sand mellan tårna. Ingen av oss har varit på Gotland tidigare så det ser vi fram emot.

image621 En båttur och en liten stuga vid Fårösund.

126259-619

Det återstår nu att hitta någonting att fördriva alla andra sommarveckor med... Renovering blir det förstås men de veckor som Mattias jobbar borde ju jag också göra det. Vill verkligen ha något att göra men så kommer tankarna på att "vem skulle vilja ha mig" och istället för att tänka om så slutar jag tänka helt och hoppas på att det ska lösa sig ändå.

Kommentarer
Postat av: Klara igen

Du får väl ta med dig Mio och komma hit!

2008-01-31 @ 23:00:24
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Stina

Ni får komma hit i sommar så (små)killarna får jagas, bada och leka sig trötta i lekparken! :)
Det låter jättemysigt med semester på Gotland! Jag har varit där en gång men då var det bara skitväder, så jag skulle gärna åka dit igen eftersom alla säger att det är så underbart där (min erfarenhet var m.a.o inte så god, det var enda veckan på hela sommaren som Gotland hade dåligt väder då...). Jag älskar att bilsemestra i Sverige, men det får nog dröja nåt år till. Fast ni var ju till Norge med en nyfödd liten Mio och det gick ju bra, eller hur?

2008-02-01 @ 16:06:52
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0