Ingen bloggning idag...

Känner att det inte är någon idé att blogga idag för vad skulle väl närmelsevis kunna vara så stort som att Sara och Janne fick sin bebis i natt. Grattis igen till Billy, och lyckönskningar förstås!

Fast jag måste ändå skriva, för min egen skull, att jag tog 130 i platespottingen på parkeringen till Ica i Brunflo på väg till Stina och Arvid. Nu kan jag ju alltid gå tillbaka och kolla hur långt jag hunnit i år, inför nästa årsskifte. Några blivande legister på parkeringen gled efter en bil som skulle åka därifrån också och jag lovar att de inte kände den som körde. Så mycket udda beteenden det finns. De hade iaf crousanter (stavning ?) där på Ica som jag älskade när jag var gravid och bodde där. Ljuva nostalgi.

Kommentarer
Postat av: Mamma och mommen

Görfin vaxduk, Elin! Jag tycker du har god smak när det gäller heminredning. Oftast iaf.

/Mamma

2008-01-22 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0