I väntan på att håret ska torka, tänderna borstas och sminket flyga på av sig självt.

Även om klockan inte ens är åtta så har jag hunnit med att överraska mig själv idag. Mitt nyårslöfte lite mer specifiserat innebar att januari skulle bli en supernyttig månad (för att vara jag iaf) så när Mattias klev upp vid sex för att ta Mio till dagis så gick jag också upp. Inget ovanligt än så länge eftersom jag hela hösten gjort detsamma men själv varit den som lämnat då det ändå bara handlat om två dagar i veckan, vilket det är slut på nu. Eftersom det alltså inte var "min dag" så iklädde jag mig bland annat sport-bh och röd toppluva och begav mig ut på en liten joggingtur istället! Kan inte påstå att jag kom särskilt långt eller joggade speciellt mycket av tiden men jag tog mig iaf ut! Några lika ambitiösa rundor till så är ju januari slut sedan...

Idag ska intervjun genomföras. Hade förmodligen varit mer nervös nu om det inte vore för att Klara är den syster jag kännt sedan jag var två. Ändå var vår relation absolut inte den bästa eller ens i närheten under den tid då hon kanske hade behövt mig som mest. Det är just det jag ska fråga ut henne om, så helt lugnt är inte läget.

Monsteran är nybeskuren också eftersom den började vandra iväg mot ett tippsäkert läge, så nu hoppas jag på en liten till av den nya!



image538


Kommentarer
Postat av: Carro

Duktig du är som ger dig ut på morgonen, var en evighet sen jag orkade det men snart igen kanske=) Tror jag hoppar över det där med att designa bloggen, är inte så datasmart som jag önskar=)

2008-01-03 @ 15:41:02
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0