För mitt stora M och mitt lilla.

Winnerbäck, mindre vacker för varje gång men med texter som... Vann i alla fall en grammis för årets låt med "Om du lämnade mig nu", fast det har väl inte undgått någon! Maia Hirasawa ska här lyssnas mera på idag, trist att hon inte vann något bara. Kent förtjänade också varje vinst och lika glad är jag för Salem.
2007 tycks med andar ord ha varit ett bra musikår.

 
För ett och ett halvt år sedan, nästan alldeles ny liten Mio med så skrynkliga händer
och idag när han busar bakom gardinen.

  
Kunde inte låta bli att fira honom med lite nya kläder, den blå koftan är från Klara och t-shirten gammal, men resten...

Rapporten känns i stort sett klar men den ska få ligga och dra sig lite till på onsdag.
Tentan är fortfarande inte rättad.

Igår kväll var jag döende, drack en 3,5:a (fast jag inte gillar öl) och tittade på 2 och en halv män i brist på annat, och för att M skulle känna medlidande och välja mig framför datorn. Sedan blev jag blek och snurrig, men sällskap fick jag... NCIS och en dusch, sedan blev det sängen och i morse fick jag sovmorgon så efter 12 timmars sömn är jag med igen!

Lite bilder från ♥ födelsedag.
    
   

Jag håller inte på att bli slagen på det femte kortet... det är bara prövning av att spänna musklerna i den nya tröjan. Förutom den så fick han romantiskt badsalt av mig och en ansiktsscrub och en duschtvål av Mio. Spa-tema eftersom vi snart kan börja använda vårt badrum! Istället för att tända 23 tårtljus som förmodligen skulle brinnan ner innan alla hunnit tändas så blev det en salig röra av lika många vanliga ljus varav de flesta syns på tredje fotot.

Böle ikväll igen, med Viktor som lägligt erbjöd sig att följa med. Vet inte om hans avsikt var att jag ska slippa bära badkar eller ej men så blir det...

Kommentarer
Postat av: Stina

Tur att du inte riskerade att bli nerslagen! ;o)
Tänk vad tiden går, de är redan 1½ år! Hjälp!

2008-01-11 @ 12:19:55
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0