Det är ingen klagan, mer av ett litet konstaterande

Jag längtar bort. Vill inte bo i lägenhet längre. Vill inte ha betongväggar klädda i tapet som någon annan valt för längesen. Vill inte ha ett trångt litet duschrum där det alltid är vatten på golvet eller ett kök där bara min egen närvaro gör det fullt. 
Inte ens en bostadsrätt, kamoflerad i en stil som skulle vara min, skulle få mig att vilja stanna men jag vet ett - mitt hus. Så långt från allt som stör mig, så nära att bli vad vi vill. Så efterlängtat just nu.

Minns, ingen klagan, bara en känsla.

Ska göra helg från rapportskrivandet och fara till Sandra med alla gamla gravidtidningar. Ler fortfarande bara vid tanken på att hon ska få en egen bebis! Har hört henne längta i flera år och ingen annan barnlös har väl brytt sig så mycket om Mio som hon!

Fast först ska dagens promenad få bli en snabbis på stan i jakt på present till ♥ som fyller 23 på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Stina

Snygg frissa! Och hoppas besöket på stan blev lycket. :o)

2008-01-04 @ 19:37:51
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Carro

När flyttar ni då?

2008-01-04 @ 20:46:41
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Stina

Det låter toppenbra med måndag, torsdag eller fredag. Jag vet inte än hur länge han kommer att gå de dagarna, men det lär väl knappast vara så länge direkt. Kul kul!

2008-01-07 @ 14:33:35
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0