Bebissugen!

Kan inte låta bli att titta på Saras bebis och längta lite själv!
Tänker att eftersom skolan ändå går relativt bra så kanske... Men Mattias påminner mig om alla krämpor, om hur snygg jag blivit (fast det tagit sin tid), att huset åtminstone skulle haft både fungerande kök och badrum, helst skulle vi ha bott där på heltid och inte i en trång lägenhet, att bilen är för dålig, att vi ska gifta oss först... och kanske har han rätt, men jag tänker ändå att så länge kärleken finns där så ska ju inte materiella ting få avgöra. Alla tankar på mitt dåliga tålamod eller samvetet som säger att jag inte ens leker så pass med Mio som jag skulle önska är borta men lite hoppas jag ändå på att de kommer tillbaka, att jag kan nöja mig med att träffa andras bebisar och glädjas med dem tills det om några år kan bli våran tur igen!

Annars har jag klivit upp löjligt tidigt för att läsa om vinterdepressioner, och andra depressioner - fast dit har jag inte hunnit än. Boken som var slutsåld överallt (eller åtminstone på de två ställen jag orkat leta) har jag nu lånat och har tänkt att på de 14 dagar jag får ha den, lära mig så pass att jag kan webtenta på den. Eller också inte men det är en början iaf.

I helgen ska jag (eller M) laga dörrhandtaget i bilen. Jag älskar egentligen just den bilen men med alla skavanker vi inte orkat bry oss om så är det svårt att minnas sånt. 

Åter till depressionerna för resten av dagen ska spenderas med syster Klara som åker/flyttar till Milano i helgen. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska ni ha det samtalet med nån som ska sluta? Vi har inte heller haft, börjar ju dra ihop sig nu med tanke på nedkomsten oxå för sen efter det är det kanske inte så jättelätt.

2008-01-18 @ 09:29:17
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Sara

du är välkommen hit när du vill vännen, ta med dig Mattias o Mio också så blir de kanske lite bebissugna! *ler*

2008-01-19 @ 14:01:58
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0