Tack

För fina och omtänksamma kommentarer.
Imorgon blir det skolan med gruppen så inga timmar att slå ihjäl här hemma då inte. Egentlig borde jag inte vara förvånad över mitt beteende för likt inför tidigare tentor så lider jag över att jag inte längre finner ro eller ork till att plugga men heller inte kan ta mig för något annat. På fredag är det iaf över för denna gång och tills dess ska jag försöka hitta annat att skriva om... Som att Härnösand beslutat att de vill försöka bli Norrlands huvudstad (följdfråga: hur liten får en stad egentligen vara?) eller att jag hoppas att bror Joel kommer imorgon så att vi kan pjöja igenom allt Björn-Gustafsson-relaterat på Youtube eftersom ingen av oss står ut med melodifestivalen (men jag råkade slå på tv:n mitt i en repris och där stod han!) men aldrig slutar skratta åt hans "ah men duuu rå" med målbrottsröst.

Ska gå och umgås med honom nu som citat "makes my world stop" (Callie i Grey´s om George i de dagens reprisavsnitt) och som aldrig kan bli annat än min McDreamy!

Kommentarer
Postat av: karita

ja jag spenderar ju en hel del i Härnösand i och med skolan och måste säga att det är pinsamt om det är så att dom har sökt om att vara norrlands huvudstad. Det är en jättemysig LITEN stan men finns ju totalt ingenintg =)

2008-02-27 @ 09:44:51
URL: http://bombos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0