Söndag i stan

Så har bröderna Dahlin enligt sms fixat sina skoterkort men jag klurar fortfarande på vem som inte fick alla rätt på teoridelen... De kommer väl snart hem så jag kan fråga.

Mio och jag trotsade kylan och tog en promenad till stan för att fördriva tid. Varm choklad och banan på Domus, en tvålkopp och en längre duschslang till huset.

Middag hos svärisarna om ett tag och med tanke på vilken resa vi förmodligen ska göra i natt och imorgon så känns 13 mil bagatellartat som aldrig förr, sedan säger jag inget mer!

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj, åker ni tur och retur till Böle för middag?
Här är Arvid sjuk så det lutar åt mitt livs första VAB-dag imorgon, vi får se hur kvällen fortlöper. :)

2008-02-03 @ 17:35:32
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0