Sådär ja

Inte där än men på väg och lite roligare ser det väl ut?! Idag är ju en pluggdag, haha. Den största tiden har hittills spenderats i Paint, jag som aldrig lärt mig något riktigt bildbehandlingsprogram... Nåja, lite har jag skummat igenom och lite till har jag iaf tänkt ta mig för. Sedan ska tentaångesten lindras med en promenad till stan och helst hem igen också. Mio behöver ju ändå minst en yttertröja till. Vaknade 7.30 och tänkte ta en joggingtur men de oplogade vägarna och den snöfyllda vinden gjorde att jag accepterade mina ursäkter tills vidare.  Det är bara att inse att sista dagarna före tenta är ett litet helvete för att all text känns bekant och därmed kan jag inte riktigt ta mig igenom den även om jag inte alls är fullärd egentligen, men i och med att morgonens tenta ska göras hemma framför datorn med böckerna bredvid så tycker jag att det jag kan borde räcka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0