Pepe farväl

 Kanske äter jag just nu min sista Pepe. Favoritglassen från förra sommaren låg, när jag sist var på Kvantum, för sig själv i en egen frysbox med en text som upplyste mig om att den har utgått ur sortimentet och "ta 3 för 20", så jag njuter nu ordetligt när jag nu är inne på den sista.  

Hela dagen har spenderats vid datorn, undantaget några turer till tvättstugan. Fast fråga mig nu om hjärtinfarkt, bensår eller åderförlalkning och jag hoppas kunna svara! Tycker att jag lär mig bra av att sammanfatta skriftligt men tänk om jag lärde mig att sitta "som man ska" också! Tenta nästa fredag. Två arbetsansökningar har jag skickat iväg också, inför sommaren, men eftersom jag fortfarande inte hunnit skriva ihop ett bra CV så fick jag använda mig av det från Arbetsförmedlingen med deras förtryckta yrkeserfarenheter så hyser jag inget större hopp.
Jaja, nu måste jag gå och snygga till mig (bortbjuden på middag!) och vika ihop de mängder av tvätt som vi hade just idag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh jag känner med dig, älskar också den glassen! Har du sett att de har Pepe lakrits stänger på Willys. De är också en hit! Kram

2008-02-21 @ 18:24:00
Postat av: Stina

Tråkigt att glassen tagit slut! Men du kanske får en ny favorit av årets nya glassar, jag hoppas på det för din skull. :)

2008-02-22 @ 11:09:37
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Tjockis

Ey! Svara på dina mail kvinna, bara för att man har ett liv behöver man inte vara otrevlig och dissa, särskillt inte är du vet att jag vet att det är personligt!
ps. krama gärna han den där lilla från mig

2008-02-22 @ 11:18:25
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0