Och att "angöra en brygga" stod på för full volym i väntrummet

Har nyss hämtat M från sjukhuset där han efter en remiss från HC på Hammarn röntgat foten efter en olycka som officiellt gällde bobåkning (snowracer) men inofficiellt bestod av en modell större med motor och där gasen hängde upp sig vilket resulterade i närkontakt med en ladugårdsvägg och en krossad ruta. Det gick bra iaf, ingenting var brutet men en regält blå svullnad har han fått. Nångång ska det ju hända nåt som han kör... ironiskt nog var detta i svängen under vår "fåsbottenbro" där det inte går att ta det annat än lugnt.

Turbon är lagad på 9-5:an men nya fel har uppstått. jag tänkte göra en gissningstävling med ett par bilder men jag orkar inte så jag skvallrar om att det handlar om ramlager och vevstakslager (delar jag inte visste fanns före igår) men som förhoppningsvis åtgärdas nästa helg. Sedan ska alla våra tre 80-tals Saabar bort och vi ska slappa och åka runt och glida i vår sexiga 9-5:a! 

Sundsvall imorgon, skjutsen går 05 så det blir en tidig morgon. Det enda positiva med det är väl att onsdagens 06.30-uppstigning kommer att framstå som sovmorgon...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0