När lillebror sjunger hejaramsor i stil med "kaffesugen, tjalalalala..."

Besöket (läs: lillebror Joel) ligger i sängen och verkar allmänt uttråkad. Följdfrågan lyder: är det dig eller mig det är fel på?! Fast innan han lade sig så höll han igång med diverse film/tv-citat, något som alla vi tre äldsta syskon tycks ha ett medfött intresse till och som det därmed aldrig kan bli för mycket av!

Mio sitter här bredvid och läser i stora motorboken, "åh!" och "buuuuuu" (=han härmar motorljud) är hans repliker för dagen.

Gaygalan igår gav mig smak på en ny film som kommer, Patrik 1,5 om ett homosexuellt "Svensson-par" som vill eller ska adoptera ett barn, efter vad jag har förstått. Skådespelar gör Gustaf Skarsgård och Torkel Pettersson ohc jag hoppas att den kommer att kännas som ett givet biobesök!

image643 image644
 
Bilderna hittade här och här.

Ännu är det inte tillräckligt sent för att "råka" komma till M:s jobb så pass tidigt att en kopp kaffe känns som det enda rätta, men om en stund så...

Kommentarer
Postat av: Tant

Vi tre är bäst! Läser inte din man din blogg?

2008-02-08 @ 15:07:07
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Sandra

Snyggare i verkligheten. Och den är ju gratis! Tänk vad mycket annat vi kan göra för 7000:- typ betala bilen, haha. En tredjedel kanske iaf. Fast nu funkar det bra att låna den tycker jag. Vagnen går in om tar isär den, men det får funka. Och ett superbra skötbord ska vi få, vitt plåt att ha i badrummet på väggen, kommer bli toppen! Tur att jag ändrar åsikt om begagnade grejer, tycker att det är roligt nu med lite historia bakom. Målar en byrå i dag som mammas morfar skickrat ihop. Men bilstolen kommer att bli ny, hur valde ni eran?

2008-02-09 @ 14:58:02
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0