Några ord och bilder från mig

Borde börja plugga nu, har en hel del som ska sammanfattas idag innan jag ska till Carro och sedan till Böle. Men jag vaknade kl 7 med känslan av att luften inte ger mig tillräckligt med syre och det sitter i. Jag har te på kallning (mjölken var slut) så jag hoppas att pirret och mattheten i kroppen går över när jag lyckas dricka det.

Lite nya bilder... och det är numera inte det lättaste att få hela barnet med på bild.

   
   
  Tulpaner från mamma som vi fick igår(bild 1), rosor till mig från M (bild 2) och den rosalila orkidé som M fick av mig. Superdålig kvalitét på kortet, jag har zoomat från sängen...
Kan hålla med om att alla ♥ dag kan vara en riktig pina för de ensamma men för mig som haft turen... är det en anledning att le och se söt ut i flera veckor för att M verkligen inte ska kunna glömma hur värd jag är blommor och choklad åtminstone en gång per år... och i år fungerade det! Trots att mina enda uttalade önskningar var massage och att få rysa, vilket jag efter lite tjat också fick.
  Mina älskade hjärtan! Inte sängkläderna alltså...

Känner mig lite, lite piggare, efter en klunk, eller också är det bara inbillning?! Måndagen går bort från pluggsammanhang eftersom M fortfarande inte har slut på komptid, så vi blir i Böle då också. Bilen måste ju bli klar och helst huset också. Men det innebär att jag måste jag ta itu med artikeln om smärta inför föreläsningen nästa vecka och den fungerade som ett regält sömnpiller sist jag försökte! Dessutom har jag anmält mig till ytterligare en kurs (i akademiskt skrivande) som jag tänkt läsa parallellt med mitt program nu i vår... Skärpning vad gäller disciplinen! 

Tack och bock! 

Kommentarer
Postat av: Stina

Då får vi vänta en dag extra med något nytt blogginlägg, tråkigt men sant. Hoppas bilen blir klar, och huset såklart. ;)

2008-02-15 @ 16:59:00
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Malin!

Du har ju en trevlig blogg med bilder. Jag skulle också vilja få in några, men min kamera tar så suddiga
kort.
Ville bara skriva att jag tycker att det är trevligt att du komenterar i min blogg ^-^

2008-02-18 @ 11:11:27
URL: http://oswil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0