Med en framtid som modell?

image636

image635

Och äntligen med en frisyr som går att stayla! Ärligt talat så vet jag inte varifrån Mio fått sin långdragna skallighet (förlåt älskade barn för mina dramatiska uttryck) men det är ju bara att hoppas på att han i gengäld får behålla kalufsen under sina kommande hundra år eller så.

Huvudvärk på givet ställe och minnen från dagens föreläsning om hur man skriver cv så nu slits jag mellan hopp och förtvivlan om att nånsin få ett jobb, eller ens/åtminstone bli kallad till intervju... Har även läst om social fobi och känner att jag nog tillhör de 18% som uppskattas lida av det. Toppendag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Tant

Nej se sicken stilfull liten cardigan bambinin är dressad i, gud så chict!

2008-02-06 @ 16:25:08
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Stina

Absolut en framtid som modell! Vilka otroligt snygga rutiga byxor!

2008-02-06 @ 20:53:20
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0