Lycklig i det lilla

Solen skiner och jag har köpt en alla-♥-dagspresent till mitt största hjärta. Hoppas att han ska uppskatta den lika mycket som jag! Och den som läser husbloggen behöver kanske inte vänta tills imorgon för att begripa vad det är... 

Har varit på skolan och insett att det bara är två veckor kvar till första tentan (av två i samma ämne) så imorgon ska vi i gruppen börja sammanfatta böckerna. På fredag kommer jag till dig Carro, messar innan som sagt.

M är i Sundsvall och jobbar så jag och Mio blir förmodligen ensamma ikväll. Pyttipanna och långdusch.

Jag funderar lite på nya glasögon också... Ser inte så bra utan och det är tydligen två år sedan jag skaffade de nuvarande.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det blir toppen det, vi är bara hemma=)

2008-02-13 @ 19:44:15
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Stina

Den idén var bra. Ska jobba på det imorgon... :o)

2008-02-13 @ 23:09:21
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0