Letar bakgrund med vårkänsla.

Det går inte alls just ikväll (men kolla gärna in husbloggen som känns väldigt lyckad). Ni får hålla tillgodo med lite nya bilder så länge...

 Äntligen har ju barnet fått hår nog för lite variation!  Jag.  Olycksplatsen för Mattias fot. Fotot är taget från där skotern lättade och där den står landade den. (Mattias var förstås tvungen att hoppa iväg med sparken sedan han återhämtat sig lite, för att se hur skotern klarat sig!)  Fönstret närmast kameran krossades av den där foten som kom ikläm men som nu nästan är helt återställd. Fotat från där skotern landade.  De diffusa bildelarna jag tänkte ha gissningstävling om förut. Jag gissar att det är ramlager men det skulle lika väl kunna vara lagren som hör till vevstaken någonstans...  Innan bilstolen kom på plats så fuskade vi lite när vi åkte "mellan husen" på grusvägen i Böle där hastigheten är låg och mötena obefintliga (ingen ursäkt men det värsta är att han nog sitter fastspänd mest för att inte smutsa ner...) Mio på McDonalds smaskandes köttbullar och pommes med mjölk i muggen...

Ska jobba vidare med bakgrunden imrogon efter att jag lessnat på tentapluggandet, eller före...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0