Längst därinne känns det som fredag

Kollar på Björn Gustafsson tills inget mer finns att se. MissLi och Magnus Betnér. Den sistnämnda för att komma i stämmning inför nästa lördag kanske. Tror att det är dax för Böle och premiärbadet när Mattias kommer hem så jag blir nog besviken när jag inser att det är minst två dagar kvar. En dag av väntan och en dag av uppvärmning. Tiden går så långsamt men jag vet vad skelettets aktiva och passiva del är, något jag i morse inte ens visste fanns. Den aktiva delen är musklerna. Dt får bli stan nästa nu. Det ryktas förresten om Sverigeturné i höst för den bildsköne. (Lånad här.)

image683

Kommentarer
Postat av: karita

Haha gjorde exakt samma sak igår,kollade på BJörn Gustavsson tills det inte fanns mer att se, på youtube. Haha här på vandrarhemma måste dom tro jag är knäpp som sitter och asgarvar för mig själv då det är lyhört! Me jag är avundsjuk ang. Betnér mår jag säga! Det är e man jag inte skulle neka alltför många gånger =)

2008-02-28 @ 16:40:11
URL: http://bombos.blogg.se
Postat av: Tjockis

Han har verkligen fula kläder på sig på bilden, verkar ha en daterad telefon och så ser han ut som fjorton. Fast visst skulle jag kunna köpa sex av honom, inga problem.

2008-02-28 @ 16:59:05
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Tjockis

Skitfult ja. Jag och mina lations brukar kalla honom "flickan". Hoppas ni får kul!

2008-02-28 @ 21:47:56
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0