Jag är iaf inte sjukligt deprimerad...

Mina dagar börjar så bra.
Inte alla men generellt.
Sedan går det utför.
Inte alla dagar förstås men idag och igår och så vidare.
Jag har läst att för de sjukligt deprimerade så är morgnarna värst, alltid något...

Jag har köpt mina alvedon (reliv) och min likör, till "tant" Klara kan jag bara säga att jag tittade på Baileys mint men valde istället den med mer procent. Skidskytte är inte alls min grej och just nu känns det som att jag inte vet vad som är det.

Jag tror att humöret skönk när jag insåg att de snygga täckbyxorna på rea i stl 164 inte riktigt rörde sig som jag ville och det var ju inte för att stå still som jag tänkte köpa dem. Egentligen behöver jag inte alls några nya täckbyxor och jag hade ändå tänkt prova mammas och eventuellt låna dem. Fick dessutom höra en sån där sak som får en att tro att man aldrig ska kunna sluta le av Meena när vi fikade så jag vet inte riktigt varför humöret vände så tvärt.

Sitter nu här i ♥ jeans och tycker synd om mig själv för att alla mina egna byxor känns så fel. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag borde låta bli grädden till middagspannkakorna eller om jag borde ta dubbel dos och tröstäta.

Snart dax att hämta Mio och efter att M sedan skällt på mig för att jag lånat hans byxor som han alltid gör (jag skulle bli smickrad om han klädde sig i mina kläder, om det vore så att något hade passat och inte gjort honom till transa... appråpå det så är det ju gaygalan ikväll!) så kanske han kan få mig på andra tankar.


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad kul att ni ska på skidskytte-VM! Hoppas likören är god. :)

2008-02-07 @ 20:42:26
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0