Idag är det visst fredag i alla fall

   Jag gillar tentor där man slipper vänta nervöst i 15 arbetsdagar på resultatet! Hoppas att uttrycket "jag klarade den" är förmedlat även om bilderna är aningen tillgjorda...  Nu väntar fyra smått nervösa timmar innan anställningsintervjun och jag hoppas förstås på att den ska ge samma utfall! Fast först ska väl bror komma så att det kan kännas legitimt att starta kaffebryggaren.

Stadsbesöket igår gav bara Mio ett par solglasögon (hittar ingen bild på dem) men jag gick iaf både dit och sedan upp till Mattias i Odenskog. Vi hämtade  och middagen blev kyckling, ris och jordnötssås, något jag längtat efter ett tag. Första gången jag gjort sådan sås hemma och jag tror tyvärr att jag (äntligen?) hittat något som Mattias inte tyckte om.

Nya ÖoB öppnade igår också och sådana fans är vi inte att vi stod och hängde på låset när de öppnade, men vid 18-tiden var vi några av alla dem som stod och trängdes, eller som fortfarande satt i bilen och letade parkering... De bjöd alla kunder på varsin ask  och jag hittade en  för bara 49kr! Dessutom verkar den fungera... visar i alla fall detsamma som hos svärmor och något kilo tycks jag mirakulöst ha tappat den senaste tiden.

Ikväll Böle och imorgon förhoppningsvis äntligen  ... Jag som varken badat bassäng eller badkar sedan flytten hit i slutet av juli...

Fast jag kanske hinner skvallra något om hur intervjun kändes innan dess...


Kommentarer
Postat av: A s t i i i

hoppas det går bra !

2008-02-29 @ 09:17:10
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: Tjockis

Grattis! Bra jobbat. Pussa bror från mig.

2008-02-29 @ 14:45:42
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja hoppas det går bra, å hoppas du hinner skvallra om hur det gick=)

2008-02-29 @ 15:12:24
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Sandra

Har aldrig varit på en arbetsintervju, pinsamt men sant. Du kan få lära mig sen hur man ska bete sig =)

2008-02-29 @ 16:10:41
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0